Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.03.2015 13:24 Publikacja: 24.03.2015 13:24
Foto: Bloomberg
Tylko w 2014 roku z dziewięciu funduszy na działania promujące żywność trafiło niemal 52,7 mln zł, o ponad 1 mln zł więcej niż w 2013 roku – podaje Agencja Rynku Rolnego zarządzająca funduszami. W sumie od początku 2010 r. do końca stycznia 2015 r. wypłacono z nich niemal 215 mln zł. Wsparły łącznie ponad tysiąc projektów.
- Z perspektywy czasu widać, że krajowe fundusze przyniosły korzyści dla promocji polskiej żywności zagranicą, szczególnie jeżeli chodzi o rynki trzecie. Ułatwiły bowiem pozyskiwanie współfinansowania unijnego dla dużych projektów – mówi „Rzeczpospolitej" Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ). Chodzi o kampanie promocyjne i informacyjne, które Komisja Europejska finansuje w 50 proc. Kolejne 30 proc. pochodzi zazwyczaj z budżetów krajowych, a resztę dokładają producenci. Do tej pory Bruksela zatwierdziła 29 takich kampanii promocyjnych autorstwa naszych organizacji branżowych na łącznie blisko 90 mln euro.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Małe smakowe wódki są bardzo popularne na stacjach benzynowych. Mają na nich większy udział w sprzedaży alkoholu...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s ogłosił, że jego firma macierzysta Unilever uniemożliwiła mu...
Sąd w Katowicach zgodził się na prośbę Henryka Kani, upadłego „króla kabanosów", o udzielenie mu listu żelaznego...
21 października w Warszawie odbyła się konferencja Plant Powered Perspectives 25. Uczestnicy zaprezentowali wiel...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas