W środowym programie #RZECZoPRAWIE o sporach pasażerów z liniami lotniczymi z Ewą Usowicz rozmawiała Joanna Sołtan z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
O ochronie na wypadek upadłości biura podróży, potrzebie uregulowania szlaków turystycznych i pomysłach na promocję Polski mówi Dawid Lasek, wiceminister s...
Jesteś konsumentem? Masz problem z nieuczciwym przedsiębiorcą? 801 440 220 – to numer infolinii konsumenckiej, gdzie uzyskasz pierwszą pomoc w przypadku sp...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przedstawił analizę rozliczania usług pre-paid w oparciu o porównanie wybranych parametrów ofert, dostępnych na ry...
Turyści mogą już samodzielnie występować o zwrot kosztów zapłaconych upadłemu biuru podróży. To bardzo ważna zmiana spowodowana orzeczeniem Sądu Najwyższeg...
Z policjantem w obcym kraju lepiej nie dyskutować, lecz przyjąć mandat i opłacić go gotówką. Dlaczego? – wytłumaczył w programie Anny Wojdy #RZECZoPRAWIE R...
Jeśli kupiona rzecz jest wadliwa, a nie można już skorzystać z rękojmi lub gwarancji, nie oznacza to, że nabywca jest bezbronny. Może skorzystać z innych u...
Zakazanych pamiątek z wakacji jest całe mnóstwo, np. muszle, czy fragmenty rafy koralowej. Kupujemy je nieświadomi niebezpieczeństwa jakie na siebie ściągamy.
Zanim weźmiesz pożyczkę powinieneś: sprawdzić wiarygodność firmy, policzyć całkowity koszt pożyczki i dokładnie przeczytać umowę. Jeśli umowa jest niezrozu...