Reklama
Rozwiń

Vectra musi zrekompensować klientom wprowadzenie w błąd w reklamie - decyzja UOKiK

"Wszystko za 10 zł" - tym hasłem spółka Vectra reklamowała swoją ofertę dostępu do telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej. W rzeczywistości atrakcyjna cena obowiązywała tylko przez jakiś czas, a potem klienci musieli płacić znacznie więcej.

Aktualizacja: 08.02.2017 11:06 Publikacja: 08.02.2017 09:10

Foto: www.uokik.gov.pl

Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte w grudniu 2015 r. w związku ze stałym monitorowaniem przez UOKiK przekazów reklamowych. Spółka Vectra jest ogólnopolskim przedsiębiorcą telekomunikacyjnym. Świadczy m.in. usługi dostępu do telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej. Od września do grudnia 2015 r. przedsiębiorca prowadził kampanię reklamową "Wszystko za 10 zł". Reklamy telewizyjne, radiowe i internetowe, a także m. in. billboardy, ulotki, banery na budynkach wyraźnie informowały, że spółka oferuję każdą z usług za 10 zł.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców