Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.02.2017 11:40 Publikacja: 08.02.2017 11:40
Foto: 123rf.com
Spór dotyczył kampanii reklamowej, którą spółka Spółka Carrefour Hypermarche SAS prowadziła we francuskiej telewizji w 2012 r. pod nazwą „Gwarancja najniższej ceny Carrefour". W nadawanych spotach porównywano "koszyk cenowy" sklepów Carrefoura do "koszyka cenowego" w konkurencyjnych sklepach, m.in. Intermarché. Klient, który znalazł w innym sklepie niższą cenę niż w Carrefourze, mógł liczyć na zwrot dwukrotności różnicy w cenie. Do porównania wykorzystano w kampanii ceny 500 towarów znanych marek.
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Resort infrastruktury przygotował projekt nowelizacji rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych. Co się zmi...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd opublikował projekt deregulacji ustawy emerytalnej, który zmienia zasady wypłaty zasiłku pogrzebowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas