Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi na reklamę syropu Paola. Zdaniem konsumentów reklama HOOP Polska Sp. z o.o. jest nieetyczna i ma podtekst alkoholowy.
Nie tylko agenci ubezpieczeniowi, ale także banki i inni pośrednicy w sprzedaży polis będą musieli powiedzieć klientowi, ile zarobią za zdobycie jego podpi...
Trwają prace nad zmianami w Prawie telekomunikacyjnym i innych ustawach. Nowelizacja przepisów zmierza w stronę upraszczania procedur, zwiększenia efektywn...
Promowanie komunikacji mailowej z dostawcami, rozwój sieci bezprzewodowych w miejscach publicznych i walka z esemesami premium – to główne założenia zmian...
Ponad 100 istotnych poglądów w sprawach sądowych z udziałem konsumentów – to efekt dotychczasowej pracy UOKiK. Większość dotyczyła kredytów hipotecznych w...
Nowe przepisy mają zapobiegać nieuczciwym praktykom w branży rolno-spożywczej. Czas pokaże, czy tak się stanie – mówi Małgorzata Urbańska, partner z CMS.
Przywilej określania soku jako „świeży" mają wyłącznie producenci soków minimalnie przetworzonych, w których zrezygnowano z utrwalania poprzez pasteryzację.
Ogólne przepisy dotyczące ochrony konsumentów przed nieuczciwymi warunkami mają zastosowanie również do umów przewozu lotniczego – orzekł w czwartek Trybun...
Opracowany przez organizacje zrzeszające producentów suplementów diety kodeks definiuje relacje przedsiębiorców z nimi oraz podejmuje próbę stworzenia ram...