Aby temu zapobiec ECK Polska przygotowało zestawienie formularzy reklamacyjnych wybranych, europejskich linii lotniczych.
Poniżej znajdziesz zestawienie formularzy skarg 27 europejskich przewoźników lotniczych:
Przygotowane zestawienie ma na celu pomoc konsumentom w procesie reklamacji zagubionego/uszkodzonego bagażu lub opóźnionego/odwołanego lotu. Nie wszystkie formularze można uzupełnić w języku polskim, część wymaga znajomości języka angielskiego. Informacja na ten temat znajduje się przy linkach:
- (EN) konieczność wypełnienia w języku angielskim,
- (PL) możliwość złożenia skargi w języku polskim.
A
Konkurs dla startupów i innowacyjnych firm
B
British Airlines (PL) reklamacje bagażowe
British Airlines (EN) reklamacje ogólne
C
E
Easy Jet (EN) odwołane/opóźnione loty
Easy Jet (EN) admin@damagedluggage.com reklamacje bagażowe wyłącznie e-mailowo
F
G
I
K
L
LOT (PL) reklamacje ogólne
LOT (PL) reklamacje bagażowe
N
Norwegian Air Shuttle (EN) odwołane/opóźnione loty
Norwegian Air Shuttle (EN) reklamacje bagażowe
R
Ryanair (PL) odwołane/opóźnione loty
Ryanair (PL) reklamacje bagażowe
S
SAS (EN)
Small Planet (PL)
Swiss International Air Lines (EN)
T
Travel Service (PL) reklamacje bagażowe
Travel Service (EN) reklamacje ogólne
W
Wizz Air (PL) w celu złożenia skargi należy się zalogować