Reklama
Rozwiń

Innovative Lawyers' Conference 2018

Mecenasi za dużo mówią, zbyt dużo obiecują i za małą wagę przywiązują do nowoczesnych metod marketingowych.

Aktualizacja: 18.06.2018 07:23 Publikacja: 18.06.2018 06:36

Innovative Lawyers' Conference 2018

Foto: AdobeStock

O tym m.in. była mowa podczas Innovative Lawyers' Conference. Wydarzenie odbyło się przed weekendem.

„Nieprawdziwy wydaje się pogląd, iż kot nie jest własnością Ali" – tak w opinii speców od komunikacji brzmi prawnicza wersja zdania „Ala ma kota". Na tym banalnym przykładzie udowodniono, że proste formułowanie myśli w fachu prawniczym to klucz do pozyskania i utrzymania klientów. Dużo było też o potędze serwisów społecznościowych czy wprzęganiu do działalności kancelarii nowoczesnych technologii.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców