Reklama

Innovative Lawyers' Conference 2018

Mecenasi za dużo mówią, zbyt dużo obiecują i za małą wagę przywiązują do nowoczesnych metod marketingowych.

Aktualizacja: 18.06.2018 07:23 Publikacja: 18.06.2018 06:36

Innovative Lawyers' Conference 2018

Foto: AdobeStock

O tym m.in. była mowa podczas Innovative Lawyers' Conference. Wydarzenie odbyło się przed weekendem.

„Nieprawdziwy wydaje się pogląd, iż kot nie jest własnością Ali" – tak w opinii speców od komunikacji brzmi prawnicza wersja zdania „Ala ma kota". Na tym banalnym przykładzie udowodniono, że proste formułowanie myśli w fachu prawniczym to klucz do pozyskania i utrzymania klientów. Dużo było też o potędze serwisów społecznościowych czy wprzęganiu do działalności kancelarii nowoczesnych technologii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Sądy i trybunały
Awantura na posiedzeniu Trybunału Stanu. „Proszę zdjąć togi i tam siąść"
Prawo karne
„Szon patrole” to nie zabawa. Prawnicy mówią, co i komu za nie grozi
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Rynkowe rozterki adwokatów
Sądy i trybunały
TSUE wydał ważny wyrok w sprawie tzw. neo-sędziów i Izby Kontroli Nadzwyczajnej
Reklama
Reklama