Innovative Lawyers' Conference 2018

Mecenasi za dużo mówią, zbyt dużo obiecują i za małą wagę przywiązują do nowoczesnych metod marketingowych.

Aktualizacja: 18.06.2018 07:23 Publikacja: 18.06.2018 06:36

Innovative Lawyers' Conference 2018

Foto: AdobeStock

O tym m.in. była mowa podczas Innovative Lawyers' Conference. Wydarzenie odbyło się przed weekendem.

„Nieprawdziwy wydaje się pogląd, iż kot nie jest własnością Ali" – tak w opinii speców od komunikacji brzmi prawnicza wersja zdania „Ala ma kota". Na tym banalnym przykładzie udowodniono, że proste formułowanie myśli w fachu prawniczym to klucz do pozyskania i utrzymania klientów. Dużo było też o potędze serwisów społecznościowych czy wprzęganiu do działalności kancelarii nowoczesnych technologii.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Samorząd
Krzyże znikną z warszawskich urzędów. Trzaskowski podpisał zarządzenie
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać
Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt