Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.05.2020 21:00 Publikacja: 03.05.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Fryzjer, kosmetyczka, fizjoterapeuta – a w praktyce każdy, komu stan epidemiczny zablokował możliwości wykonywania usług i odciął źródło dochodów, może teraz zaproponować swoim klientom wykupienie „voucheru przyszłości", który pozwoli zrealizować usługę po powrocie fachowca na rynek. Taką współpracę promuje i ułatwia uruchomiona przed miesiącem inicjatywa społeczna #Empatomat – #empatyczne innowacje.
– Chcemy zachęcić małych przedsiębiorców i ich klientów, by o siebie wzajemnie dbali, a także pokazać, że wspólne działania zbudowane na empatii i zaufaniu pomogą nam wszystkim przejść ten trudny czas w godny sposób – mówi Ewa Sowińska, biegły rewident i jedna z inicjatorek projektu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie trzy czwarte pracowników na świecie, w tym w Polsce, wspiera się narzędziami sztucznej inteligencji w pra...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Technologie są motorem rozwoju, ale mają też mroczną stronę. Cyfryzacja, praca zdalna i AI negatywnie wpływają n...
Tylko nieco ponad dwie piąte aktywnych zawodowo Polaków uważa, że firmy doceniają ich wkład. Natomiast prawie po...
Chociaż najnowsze badania wskazują na znaczną poprawę standardów w działalności polskich przedsiębiorstw, to nad...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas gdy ponad połowa szefów dużych firm w Europie żyje w przekonaniu o pełnym zaangażowaniu swych podwładnyc...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas