Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 03:01 Publikacja: 24.06.2024 04:30
Foto: AdobeStock
– Dzięki sztucznej inteligencji możemy znacząco zwiększyć dostęp do treści i specjalistycznej wiedzy – podkreślał Jeff Maggioncalda, prezes internetowej platformy edukacyjnej Coursera, podczas niedawnej prezentacji jej nowych możliwości w Warszawie. Głównie tych związanych ze sztuczną inteligencją, którą firma wdraża na dużą skalę od czasu, gdy karierę zaczął robić ChatGPT.
Generatywna AI umożliwiła przetłumaczenie dostępnych na platformie kursów na ponad 20 języków, w tym na polski. Zrobiła to szybciej i wielokrotnie taniej niż ludzie. Jak zaznaczał Jeff Maggioncalda, o ile wcześniej przetłumaczenie kursu kosztowało średnio ok. 13 tys. dolarów, o tyle teraz, gdy firma sięgnęła po systemy machine learning (są elementem AI), ten koszt spadł do… 20–25 dolarów. W rezultacie prezes Coursery mógł z dumą ogłosić w Warszawie, że na platformie jest już dostępnych 4,7 tysiąca kursów w języku polskim.
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas