Aktualizacja: 19.02.2018 13:20 Publikacja: 19.02.2018 13:05
Foto: AdobeStock
Jak informuje businessinsider.com.pl, Facebook będzie wysyłać takim osobom pocztówki z kodem. Będzie to element weryfikacji w systemie reklamowym Facebooka. Firma chce upewnić się, że kupujący przestrzenie reklamowe mieszkają w Stanach Zjednoczonych, gdyż prawo pozwala włączać się w kampanie polityków jedynie obywatelom USA.
Anne Quito z serwisu Quartz zaznacza, że jedna z rosyjskich organizacji wykorzystywała amerykańskie serwery i wysłała do Stanów Zjednoczonych swoich agentów.
Od ponad pół roku demonstranci wychodzą na ulice serbskich miast, żądając przedterminowych wyborów. Wszystko z p...
Od losu wieloletniej ustawy budżetowej, którą prezydent USA chce podpisać w dniu święta narodowego 4 lipca, zale...
Upokorzony Iran jest gotów do negocjacji z USA. Donald Trump stawia z jednej strony zaporowe warunki, z drugiej...
Projekt Wieloletnich Ram Finansowych na lata 2028–2034 pokaże, na ile Bruksela poważnie myśli o akcesji Kijowa d...
Za dwa tygodnie Komisja Europejska przedstawi projekt Wieloletnich Ram Finansowych. Powinien on zapewnić, że jes...
Senat USA dwoma głosami przegłosował ustawę budżetową Donalda Trumpa. Przeciw projektowi prezydenta USA było dwó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas