Aktualizacja: 16.05.2016 08:35 Publikacja: 15.05.2016 14:36
Paweł Knast i Marek Hermach
Foto: Fotorzepa, Izabela Kacprzak
Zdaniem Marka Hermacha, prezesa Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Oponiarskiego Stomil i Pawła Knasta, wiceprezesa Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Oponiarskiego Stomil (w skrócie OBR PO Stomil), do wypadku prezydenckiej limuzyny z 4 marca mogło dojść z powodu nałożenia się na siebie kilku fatalnych zbiegów okoliczności. Rozerwanie opony może być wynikiem jej złego naprawienia w przeszłości, wady fabrycznej a nawet złego użytkowania. Eksperci nie wykluczają, że to specjalna wkładka pax, która ma chronić oponę w pancernym samochodzie przed przebiciem, mogła spowodować jej rozerwanie.
Kandydat na prezydenta RP Adrian Zandberg z partii Razem uważa, że architekturę bezpieczeństwa w naszym regionie...
9 maja – zaledwie tydzień przed ciszą wyborczą – odbyła się kolejna debata prezydencka. Którzy kandydaci i które...
PKW twierdzi, że nie wpłynęło do niej sprawozdanie finansowe partii Nowa Nadzieja Sławomira Mentzena – dowiedzia...
Większość Polaków sceptycznie podchodzi do wyjaśnień składanych przez Karola Nawrockiego w sprawie mieszkania Je...
Jak ujawnienie przez media sprawy drugiego mieszkania Karola Nawrockiego wpłynęło na poparcie dla „obywatelskieg...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas