Tymochowicz przeszkolił Sojusz

SLD zainwestował w kadry w terenie – zorganizował szkolenia dla rzeczników, sekretarzy wojewódzkich i dyrektorów biur

Publikacja: 05.09.2012 03:33

Piotr Tymochowicz

Piotr Tymochowicz

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska Magda Starowieyska

Partia Leszka Millera chce ożywić struktury terenowe, które mocno podupadły przez lata pozostawania partii w opozycji. Dlatego w wakacje zorganizowała szkolenia dla kadr wojewódzkich. Wykłady dla działaczy Sojuszu mieli m.in. politolog dr Rafał Chwedoruk z Uniwersytetu Warszawskiego, znany specjalista od marketingu politycznego Piotr Tymochowicz i kilku dziennikarzy zaprzyjaźnionych z SLD.

– Nasi działacze uczyli się m. in. wystąpień przed kamerami, organizacji biur, ale także zarządzania finansami – powiedział „Rz" Dariusz Joński, rzecznik Sojuszu.

Działacze terenowi będą też otrzymywali pocztą elektroniczną partyjne przekazy dnia. – Chodzi o to, żeby byli informowani o inicjatywach partii podejmowanych w Warszawie i samodzielnie je nagłaśniali na swoim terenie, organizując np. w tym samym dniu konferencje prasowe – tłumaczy Joński. – W odróżnieniu od większości partii mamy zbudowane struktury terenowe i musimy to wykorzystać.

Rzecznik Sojuszu nie ukrywa, że w ten sposób partia chce powalczyć o lokalnych wyborców m.in. z Ruchem Palikota, który w ubiegłorocznych wyborach sam, bez struktur terenowych, zdobył 10 proc. głosów, zresztą przy pomocy Tymochowicza, który dziś pomaga SLD.

Prof. Kazimierz Kik, politolog z Uniwersytetu w Kielcach, uważa, że inwestycja w struktury terenowe to bardzo dobry pomysł.

– Sojusz jest w impasie, a najlepszym sposobem na jego przełamanie jest zaktywizowanie działaczy w terenie – uważa politolog. I dodaje, że zakorzenienie w społeczeństwie oraz inwestycja w kadry były zawsze siłą lewicy.

– Palikot to człowiek instytucja i na dodatek milioner, który może sfinansować swoje przedsięwzięcia, Sojusz zaś musi postawić na struktury terenowe – zaznacza Kik.

Partia Leszka Millera chce ożywić struktury terenowe, które mocno podupadły przez lata pozostawania partii w opozycji. Dlatego w wakacje zorganizowała szkolenia dla kadr wojewódzkich. Wykłady dla działaczy Sojuszu mieli m.in. politolog dr Rafał Chwedoruk z Uniwersytetu Warszawskiego, znany specjalista od marketingu politycznego Piotr Tymochowicz i kilku dziennikarzy zaprzyjaźnionych z SLD.

– Nasi działacze uczyli się m. in. wystąpień przed kamerami, organizacji biur, ale także zarządzania finansami – powiedział „Rz" Dariusz Joński, rzecznik Sojuszu.

Polityka
Donald Tusk po posiedzeniu RBN: Postawiłem kwestię wiarygodności wyborów
Polityka
Andrzej Duda: W tej sprawie rząd i ja mówimy jednym głosem
Polityka
Roman Giertych mówi o fałszerstwach w wyborach prezydenckich. Nie dostał protokołów z SN
Polityka
Kidawa-Błońska o II turze wyborów: Ponowne przeliczenie głosów uspokoiłoby nastroje
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Polityka
Wiceminister odchodzi z rządu Donalda Tuska. Podaje powody