Aktualizacja: 19.02.2018 18:34 Publikacja: 19.02.2018 17:59
Foto: Fotorzepa, Miachał Walczak miachał WALCZAK
Firma, która przyznaje klientom rekompensatę za wprowadzenie ich w błąd powinna poinformować o tym fiskusa. Wypłacone pieniądze są bowiem przychodem, który trzeba opodatkować. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią spółka, która jest dostawcą energii elektrycznej. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzucił jej stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i wszczął postępowanie. Chodziło m.in. o niedopełnienie obowiązków informacyjnych, wprowadzanie w błąd co do okoliczności zawarcia umowy i terminu na odstąpienie od niej oraz aktywację umowy pomimo braków formalnych.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas