Reklama

Na mecze chodziło się do kina. Jak radio, tv i internet zmieniły odbiór sportu

Dla osób takich jak ja, które śledziły mecz na stadionie z radyjkiem i lornetką, potem dyktowały relację przez telefon z budki albo jakiejś rzeźni, a do czytelników trafiała ona ze sporym opóźnieniem, dzisiejsza technologia i szybkość działania mediów wydają się niepojęte – mówi Andrzej Kuczyński, nestor poznańskich dziennikarzy sportowych.

Publikacja: 08.08.2025 14:15

Na mecze chodziło się do kina. Jak radio, tv i internet zmieniły odbiór sportu

Foto: AdobeStock

Zaczęło się od wpadki. Trudno bowiem inaczej nazwać wpis profilu beIN Sports USA w serwisie X, w którym Cracovia została nazwana „Białą Gwiazdą”, czyli pomylono ją z wielkim rywalem – Wisłą Kraków. W szerszym ujęciu musimy jednak mówić o kolejnym istotnym kroku Ekstraklasy, której mecze – dzięki ogłoszonej w połowie lipca umowie – w tym i kolejnym sezonie będą pokazywane z angielskim komentarzem w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Materiały wideo z polskich boisk zaczęły być udostępniane m.in. w serwisie streamingowym beIN Sports Connect, w którego portfolio są też m.in. niemiecka Bundesliga i francuska Ligue 1.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
„Chodźmy w las! Co się kryje między drzewami”: Królestwa mrówek i samolubna jemioła
Plus Minus
„Shadow Labyrinth”: Przez tunele i pułapki do bossa
Plus Minus
„Mark Rothko. Od środka”: Rothko w strzępach
Plus Minus
„Znajomi i sąsiedzi”: Złodziej na osiedlu
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Jacek Borcuch: Kobiety o silnych temperamentach
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama