Zalewają nas promocje alkoholowych marek

Producenci alkoholi zalewają rynek reklamami wyrobów niezawierających procentów. W ten sposób budują świadomość marki, nie podpadając przy tym prawu o wychowaniu w trzeźwości. A czym skorupka za młodu nasiąknie...

Publikacja: 17.06.2022 17:00

Zalewają nas promocje alkoholowych marek

Foto: Krzysztof Wójcik/Forum

Reklama piwa w telewizji, ale też edukacyjne kampanie społeczne. Finansowanie klubów i zawodów sportowych. Wspieranie wydarzeń artystycznych oraz rozrywkowych: koncertów, wystaw, pokazów mody. Pieniądze na renowację zabytków. Ale też coraz to nowe produkty bez alkoholu, za to pod tą samą marką lub ją przypominające. Takimi sposobami producenci alkoholi starają się zaistnieć w świadomości konsumentów i nie naruszyć przy okazji przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości.

Pozostało 97% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Walka o szafranowy elektorat
Plus Minus
„Czerwone niebo”: Gdy zbliża się pożar
Plus Minus
Dzieci komunistycznego reżimu
Plus Minus
„Śmiertelnie ciche miasto. Historie z Wuhan”: Miasto jak z filmu science fiction
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Plus Minus
Irena Lasota: Rządzący nad Wisłą są niekonsekwentnymi optymistami