Reklama
Rozwiń
Reklama

Zalewają nas promocje alkoholowych marek

Producenci alkoholi zalewają rynek reklamami wyrobów niezawierających procentów. W ten sposób budują świadomość marki, nie podpadając przy tym prawu o wychowaniu w trzeźwości. A czym skorupka za młodu nasiąknie...

Publikacja: 17.06.2022 17:00

Zalewają nas promocje alkoholowych marek

Foto: Krzysztof Wójcik/Forum

Reklama piwa w telewizji, ale też edukacyjne kampanie społeczne. Finansowanie klubów i zawodów sportowych. Wspieranie wydarzeń artystycznych oraz rozrywkowych: koncertów, wystaw, pokazów mody. Pieniądze na renowację zabytków. Ale też coraz to nowe produkty bez alkoholu, za to pod tą samą marką lub ją przypominające. Takimi sposobami producenci alkoholi starają się zaistnieć w świadomości konsumentów i nie naruszyć przy okazji przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Granice wolności słowa w erze algorytmów
Plus Minus
„Grupa krwi": Duch ludowej historii Polski
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama