Reklama
Rozwiń
Reklama

Ewa Szadkowska: Kampania za rządowe pieniądze? Krzysztof Szczucki prochu nie wymyślił

Robienie sobie kampanii za publiczne pieniądze jest w Polsce zgniłą normą. Nowością jest zapowiedź, że działaniom tym przyjrzy się prokuratura. Oby uważnie.

Publikacja: 22.05.2024 15:52

Krzysztof Szczucki

Krzysztof Szczucki

Foto: Fotorzepa/Marcin Obara

Granica między tym co prywatne i państwowe zawsze była cienka, a politycy naciągali ją, jak się tylko da. Stąd w gabinetach politycznych ministrów od zawsze pojawiają się rzesze doradców i asystentów, którzy w praktyce pilnują, by pryncypał miał dobrą prasę i spotykał się z kim trzeba, umacniając swoją pozycję. Ministerstwo jako takie ma z tego niewielki pożytek, choć finansuje zatrudnienie owych osób.

Kogo partie polityczne zatrudniają w urzędach

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Andrzej Skowron: Kogo można oskarżyć o udział w zorganizowanej grupie przestępczej?
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Prawne
Julian Pawlak: Ustawa cukrowa ponownie zagraża polskiej branży przetwórczej i sadowniczej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama