Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.04.2015 21:47 Publikacja: 26.04.2015 21:31
Anna Wojda
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Nie lubię reklam. Ani w telewizji, ani w internecie. Od razu wyłączam dźwięk. Gdy widzę reklamę wyrobów lekopodobnych, robi mi się gorąco. I bynajmniej nie dlatego, że takie jest działanie tych specyfików. Gdyby powodowały takie skutki, byłby to dowód, że w ogóle działają. Ale tak nie jest, choć skład reklamowanego produktu często sugeruje, że to życiodajny eliksir. Myślę, że przed dodaniem do niego języka węża czy oka ropuchy producentów powstrzymuje jedynie lęk przed sankcjami organizacji zajmujących się ochroną zwierząt.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas