Wojda: Seks z Rudym 102

Aktualizacja: 26.04.2015 21:47 Publikacja: 26.04.2015 21:31

Anna Wojda

Anna Wojda

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Nie lubię reklam. Ani w telewizji, ani w internecie. Od razu wyłączam dźwięk. Gdy widzę reklamę wyrobów lekopodobnych, robi mi się gorąco. I bynajmniej nie dlatego, że takie jest działanie tych specyfików. Gdyby powodowały takie skutki, byłby to dowód, że w ogóle działają. Ale tak nie jest, choć skład reklamowanego produktu często sugeruje, że to życiodajny eliksir. Myślę, że przed dodaniem do niego języka węża czy oka ropuchy producentów powstrzymuje jedynie lęk przed sankcjami organizacji zajmujących się ochroną zwierząt.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Prawne
Mirosław Wróblewski: Ochrona prywatności i danych osobowych jako prawo człowieka
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Święczkowski nie zmieni TK, ale będzie bardziej subtelny niż Przyłębska
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Biznes umie liczyć, niech liczy na siebie
Opinie Prawne
Michał Romanowski: Opcja zerowa wobec neosędziów to początek końca wartości
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Komisja Wenecka broni sędziów Trybunału Konstytucyjnego