Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojda: Seks z Rudym 102

Aktualizacja: 26.04.2015 21:47 Publikacja: 26.04.2015 21:31

Anna Wojda

Anna Wojda

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Nie lubię reklam. Ani w telewizji, ani w internecie. Od razu wyłączam dźwięk. Gdy widzę reklamę wyrobów lekopodobnych, robi mi się gorąco. I bynajmniej nie dlatego, że takie jest działanie tych specyfików. Gdyby powodowały takie skutki, byłby to dowód, że w ogóle działają. Ale tak nie jest, choć skład reklamowanego produktu często sugeruje, że to życiodajny eliksir. Myślę, że przed dodaniem do niego języka węża czy oka ropuchy producentów powstrzymuje jedynie lęk przed sankcjami organizacji zajmujących się ochroną zwierząt.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Nikt nie chce umierać za mocniejszą inspekcję
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Opinie Prawne
Andrzej Skowron: Kogo można oskarżyć o udział w zorganizowanej grupie przestępczej?
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Reklama
Reklama