Reklama

Anna Wojda: Bezpłatne porady to też biznes

Aktualizacja: 08.02.2016 09:05 Publikacja: 08.02.2016 07:30

Anna Wojda

Anna Wojda

Foto: Fotorzepa/ Waldemar Kompała

Anna Wojda

Biznesmen wprowadzający produkt na rynek stara się znaleźć odpowiedzi na proste pytania: komu go sprzedać, jak, za ile. Chce uniknąć porażki. W polityce odpowiedzi na takie pytania nie są istotne. Liczy się jedynie dobrze sprzedana inicjatywa. Gorzej z jej realizacją.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Przemysław Drapała: Skutki uboczne dobrej zmiany w zamówieniach publicznych
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Doradco, przecież przysięgałeś
Opinie Prawne
Jarosław Gwizdak: Za młodzi (nie tylko na Heroda)
Opinie Prawne
Michał Góra: Czy NRA ma rację, zakazując łączenia statusu aplikanta i asystenta sędziego?
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Lekcja historii i sejmowej matematyki
Reklama
Reklama