Anna Wojda: Bezpłatne porady to też biznes

Aktualizacja: 08.02.2016 09:05 Publikacja: 08.02.2016 07:30

Anna Wojda

Anna Wojda

Foto: Fotorzepa/ Waldemar Kompała

Anna Wojda

Biznesmen wprowadzający produkt na rynek stara się znaleźć odpowiedzi na proste pytania: komu go sprzedać, jak, za ile. Chce uniknąć porażki. W polityce odpowiedzi na takie pytania nie są istotne. Liczy się jedynie dobrze sprzedana inicjatywa. Gorzej z jej realizacją.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Prawne
Tomasz Tadeusz Koncewicz: najściślejsza unia pomiędzy narodami Europy
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Dane osobowe też mają barwy polityczne
Opinie Prawne
Piotr Młgosiek: Indywidualna weryfikacja neosędziów, czyli jaka?
Opinie Prawne
Pietryga: Czy repolonizacja zamówień stanie się faktem?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Kryzys w TK połączył Przyłębską, Rzeplińskiego i Stępnia