Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.05.2016 17:57 Publikacja: 29.05.2016 16:12
Foto: rp.pl
Ten rok wyborczy w samorządzie adwokackim i radcowskim chyba wszystkim już dał się we znaki. Zamiast merytorycznej dyskusji mamy brutalną walkę o władzę. Nikogo nie dziwi już, że kandydaci korzystają z narzędzi marketingowych, aby zostać zauważonym czy zaistnieć jako kandydat na konkretną funkcję. Niemniej wszyscy powinniśmy sobie zadać pytanie jako samorządowcy, czy prowadzenie kampanii w stylu kampanii wyborczych politycznych jest słuszne, do czego to zmierza i czy o to chodzi w pracy na rzecz samorządu. Czy musimy korzystać z niechlubnych wzorów, czy jednak powinniśmy zastanowić się, czy warto myśleć o swoim elektoracie, jak politycy myślą o swoich wyborcach. Przecież powinniśmy uznać, ze członkowie naszych korporacji są inteligentni, wyciągają wnioski i nie dadzą się manipulować. Cóż za naiwność.
Prawodawca wprowadza kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych. Ale skoro nikotyna jest szkodliwa, to dlaczeg...
Od czasu gruntownej transformacji rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej” minęło już kilka lat, a dziś...
Kończy się czas, jaki Polska dostała na działania w celu przywrócenia praworządności. Bierność nie tylko jeszcze...
Odpowiedź na to pytanie wydaje się być prosta: nie, bo szkody nie zostały naprawione.
Jest takie przysłowie: co za dużo, to niezdrowo. Dedykuję je rządowym urzędnikom, którzy proces upraszczania pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas