Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakub Młyński o biegłych rewidentach: doświadczony audytor to większe korzyści dla firmy

Optymalny wybór audytora jest dla przedsiębiorstwa istotną decyzją, którą powinno podjąć świadomie.

Publikacja: 31.08.2016 03:00

Jakub Młyński o biegłych rewidentach: doświadczony audytor to większe korzyści dla firmy

Foto: www.sxc.hu

Wiele dodatkowych korzyści, które spółka może uzyskać przy okazji badania, nie powinno być lekceważonych. W ramach podpisanej umowy możliwe jest także zawarcie zapisów, które zobowiązują biegłego do przeprowadzenia dodatkowych procedur, które można traktować jako uzupełnienie kontroli wewnętrznej spółki. Trzeba także wziąć pod uwagę, że spojrzenie osób niezwiązanych ze spółką oraz wybór podmiotu uprawnionego, który posiada doświadczenie w spółkach prowadzących podobną działalność, może przyczynić się do różnorodnych ciekawych spostrzeżeń. Z kolei uwagi te mogą przyczynić się do poprawy sprawności działania organizacji lub zwrócić uwagę na pewne ryzyka, których pracownicy nie byli świadomi ze względu na to, że nigdy się do tej pory nie zrealizowały. Z tych powodów nawet mniejsze jednostki powinny rozważyć kwestię okresowego wyboru jednego z większych audytorów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Andrzej Skowron: Kogo można oskarżyć o udział w zorganizowanej grupie przestępczej?
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Prawne
Julian Pawlak: Ustawa cukrowa ponownie zagraża polskiej branży przetwórczej i sadowniczej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama