Piotr Prajsnar: Jak skutecznie reklamować się w internecie

O tym, jak ważne jest precyzyjne docieranie z reklamą w Internecie do wybranej grupy docelowej i dlaczego nie warto tracić pieniędzy na kampanie realizowane na zasadzie „chybił, trafił” mówi Michałowi Kołtuniakowi dyrektor generalny w Cloud Technologies

Aktualizacja: 19.02.2017 15:35 Publikacja: 19.02.2017 15:00

Piotr Prajsnar: Jak skutecznie reklamować się w internecie

Foto: 123RF

Rz: Badania GUS na temat wykorzystywania technologii teleinformatycznych w firmach pokazują, że blisko 30 proc. z nich korzysta z płatnej reklamy. Firmy wydają zatem coraz więcej pieniędzy w sieci, ale czy zawsze robią to w przemyślany sposób?

Piotr Prajsnar: Zanim przejdę do odpowiedzi na pytanie, warto podkreślić, że przeprowadzane badanie dotyczyło małych, średnich i dużych przedsiębiorców. Zatem nie ma tutaj danych o najliczniejszej grupie firm, czyli mikroprzedsiębiorstwach. Wracając natomiast do pytania, to rzeczywiście najnowsze dane GUS pokazują, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe coraz częściej, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski Internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i wyskakujących nachalnie okienek, które tylko irytują internautów, a na pewno nie zachęcają do zakupów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Długi weekend konstytucyjny
Opinie Prawne
Marek Dobrowolski: Konstytucja 3 maja, czyli zamach stanu, który oddał głos narodowi
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Przedsiębiorcy niczym luddyści
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Szef Służby Więziennej w roli kozła ofiarnego
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Prawne
Gutowski, Kardas: Ryzyka planu na neosędziów
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne