Płociński: PR-oblem mBanku

Reklamująca znaną markę instagramerka dokonała aktu wandalizmu. Choć firma nie jest temu winna, to czy w dzisiejszych czasach może nie poczuwać się do odpowiedzialności?

Aktualizacja: 13.05.2019 20:16 Publikacja: 13.05.2019 19:06

Płociński: PR-oblem mBanku

Foto: Fotorzepa

Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Julia Słońska pochwaliła się filmikiem, na którym niszczy młotkiem rzeźbę w warszawskiej Dolinie Szwajcarskiej. Przyznała później, że chciała się po prostu pobawić w realu w... Minecrafta, czyli grę wideo, w której się buduje i niszczy różne obiekty.

Internauci szybko odkryli, że instagramerka wystąpiła wcześniej w skierowanym do młodzieży spocie mBanku. I równie szybko okrzyknęli ją twarzą reklamową tej firmy. Wśród tysięcy komentarzy w wielu powtarzało się, że skoro mBank budował swój przekaz marketingowy na sławie influencerki, to teraz musi wziąć odpowiedzialność za jej bulwersujące zachowanie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Szymon Hołownia w debacie TVP przeczył sam sobie
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: Debaty, czyli nie chcą, ale muszą
Opinie polityczno - społeczne
Pytania, na które Karol Nawrocki powinien odpowiedzieć podczas debaty prezydenckiej
felietony
Marek A. Cichocki: 80 lat po wojnie Polska staje przed olbrzymią szansą
analizy
Włoski historyk Massimiliano Signifredi: Obiecujący początek papieża Leona XIV