Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2018 20:12 Publikacja: 23.01.2018 20:12
Foto: Adobe Stock
W tym jednak czai się pierwsze ryzyko związane z branżą. Stwierdzenie, że dobra koniunktura nie trwa wiecznie, jest tyleż banalne, co prawdziwe. To prawda, że nasz sektor opakowań jest zdywersyfikowany, jeżeli chodzi o odbiorców i znaczącą rolę odgrywa eksport. W razie spadku zapotrzebowania w kraju zawsze można ratować się wysyłką za granicę. Tylko że cykle koniunkturalne w Polsce coraz bardziej ściśle są powiązane z kondycją gospodarki naszych zagranicznych partnerów. Innymi słowy, warto, by branża zadawała sobie pytanie o swoje własne atuty. Atuty nie na dzisiaj, ale przewagi, które pozwolą jej skutecznie walczyć o klientów i krajowych i zagranicznych w gorszych czasach.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas