Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.04.2018 06:51 Publikacja: 09.04.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak zmieniają się zachowania polskich konsumentów?
Przez lata priorytetem była cena – dziś ogromnie ważna jest jakość produktów, szczególnie w ofercie świeżej żywności. To zatem kierunek, w którym idziemy, wzmacniając asortyment czy wybierając najlepszych dostawców. Nasila się trend robienia zakupów częściej, ale mniejszych. W związku z tym największe hipermarkety zmagają się ze spadkami sprzedaży, choć nie można przekreślać potencjału tego segmentu rynku. Te bardziej kompaktowe, o kilku tysiącach metrów kwadratowych powierzchni, zdecydowanie odpowiadają na nowe potrzeby konsumentów, zwłaszcza szerokiej oferty produktów świeżych. Mamy w Polsce ponad 400 sklepów, jesteśmy obecni nie tyko w hipermarketach, ale supermarketach oraz sklepach convenience. Wszystkie teraz rosną, w drugim półroczu widać nasilenie pozytywnego trendu.
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Podatek od handlu może pójść w górę i objąć internet. Podatki sektorowe to wygodne dla polityków narzędzie. Wybo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Nasz kraj nie może być zależny od mocarstw technologicznych. Jak tego uniknąć i wzmocnić naszą suwerenność cyfrową?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas