Reklama

Prezes Tesco: Z Polski nie wychodzimy

Nie ma żadnych planów sprzedaży biznesu Tesco w tej części Europy. Firma chce powrócić do zysków i planuje dalszy rozwój – mówi prezes Tesco na Europę Środkową Matt Simister.

Aktualizacja: 10.04.2018 06:51 Publikacja: 09.04.2018 21:00

Prezes Tesco: Z Polski nie wychodzimy

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak zmieniają się zachowania polskich konsumentów?

Przez lata priorytetem była cena – dziś ogromnie ważna jest jakość produktów, szczególnie w ofercie świeżej żywności. To zatem kierunek, w którym idziemy, wzmacniając asortyment czy wybierając najlepszych dostawców. Nasila się trend robienia zakupów częściej, ale mniejszych. W związku z tym największe hipermarkety zmagają się ze spadkami sprzedaży, choć nie można przekreślać potencjału tego segmentu rynku. Te bardziej kompaktowe, o kilku tysiącach metrów kwadratowych powierzchni, zdecydowanie odpowiadają na nowe potrzeby konsumentów, zwłaszcza szerokiej oferty produktów świeżych. Mamy w Polsce ponad 400 sklepów, jesteśmy obecni nie tyko w hipermarketach, ale supermarketach oraz sklepach convenience. Wszystkie teraz rosną, w drugim półroczu widać nasilenie pozytywnego trendu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Reklama
Reklama