Reklama

Trudno nie zakochać się w Brazylii

- Brazylia ma ogromny potencjał, aby stać się potęgą. Potrzebuje tylko odpowiednich decyzji i inwestycji. Razem z siecią Six Senses stworzymy nową destynację na mapie Brazylii – EcoEstrela. Dzięki niej wprowadzimy standardy, które otworzą wiele drzwi do rozwoju tego kraju – mówi Grzegorz Hajdarowicz, Prezes Grupy Gremi. To trzecia rozmowa w ramach inicjatywy BDO „Przedsiębiorca Miesiąca", która będzie trwać przez cały 2018 rok.

Publikacja: 16.04.2018 08:52

Trudno nie zakochać się w Brazylii

Foto: materiały prasowe

Dlaczego wybór Pana inwestycji padł na Brazylię?

Zawsze lubiłem czytać książki historyczne. To trochę mój konik. Miałem też w liceum nauczycielkę od historii, która uczyła nas nie tylko dat i wydarzeń, ale także patrzenia kompleksowego na procesy historyczne. Potem ukończyłem politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, co skłaniało mnie do kolejnych analiz. Dodatkowo na studiach specjalizowałem się w Ameryce Południowej, a moja rodzina pochodziła z oszmianskiego powiatu (województwo wileńskie).

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Orłowski: Koniec drożyzny?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: List w obronie przedsiębiorców
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Butelka symbolem cwaniactwa
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nocna prohibicja pełna hipokryzji
Opinie Ekonomiczne
Witold M.Orłowski: Zły nastrój Moody’s
Reklama
Reklama