Trudno nie zakochać się w Brazylii

- Brazylia ma ogromny potencjał, aby stać się potęgą. Potrzebuje tylko odpowiednich decyzji i inwestycji. Razem z siecią Six Senses stworzymy nową destynację na mapie Brazylii – EcoEstrela. Dzięki niej wprowadzimy standardy, które otworzą wiele drzwi do rozwoju tego kraju – mówi Grzegorz Hajdarowicz, Prezes Grupy Gremi. To trzecia rozmowa w ramach inicjatywy BDO „Przedsiębiorca Miesiąca", która będzie trwać przez cały 2018 rok.

Publikacja: 16.04.2018 08:52

Trudno nie zakochać się w Brazylii

Foto: materiały prasowe

Dlaczego wybór Pana inwestycji padł na Brazylię?

Zawsze lubiłem czytać książki historyczne. To trochę mój konik. Miałem też w liceum nauczycielkę od historii, która uczyła nas nie tylko dat i wydarzeń, ale także patrzenia kompleksowego na procesy historyczne. Potem ukończyłem politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, co skłaniało mnie do kolejnych analiz. Dodatkowo na studiach specjalizowałem się w Ameryce Południowej, a moja rodzina pochodziła z oszmianskiego powiatu (województwo wileńskie).

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody