Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2015 21:00 Publikacja: 19.03.2015 21:00
Beata Drewnowska
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
Używają go producenci, cytują analitycy, tłumacząc zachowania konsumentów. Mówiąc najprościej: Polacy poszli po rozum do głowy. Nie zamierzają przepłacać, gdy nie jest to potrzebne. Przy okazji chcą kupować produkty smaczne, bezpieczne i trwałe. Zmiany wymusił ostatni kryzys gospodarczy, który nauczył nas zaciskania pasa. Jesteśmy też bardziej świadomymi konsumentami niż jeszcze kilkanaście lat temu, gdy globalne marki – za którymi tęskniliśmy w czasach komuny – były dla nas synonimem luksusu. Polowanie na okazje i promocje to dziś zjawisko powszechne. Napędzane dodatkowo tym, że naszym pensjom wciąż daleko do wynagrodzeń w krajach bogatego Zachodu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Coraz większe upały nie tylko dewastują środowisko i trwale zmieniają klimat. Nie tylko nasilają procesy migracy...
Ostatnie działania rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną odpowiedzią na problemy sektora. To żo...
Politycy – od prezydenta elekta Karola Nawrockiego po rządzącą KO – ściemniają, obiecując Polakom większą kwotę...
Podniecony swoimi sukcesami Władimir Władimirowicz Putin postanowił iść w ślady Władimira Iljicza, który przewid...
Chcemy rozmawiać o tym, co się w gospodarce udało, ale też, co poszło nie tak, gdzie system zawiódł, jakie refor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas