Reklama
Rozwiń
Reklama

Tanio wcale nie znaczy gorzej

Gdyby zrobić badanie, które stwierdzenie najtrafniej oddaje najnowsze trendy rynkowe, w ścisłej czołówce znajdzie się z pewnością zwrot „dobra relacja jakości do ceny".

Publikacja: 19.03.2015 21:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Używają go producenci, cytują analitycy, tłumacząc zachowania konsumentów. Mówiąc najprościej: Polacy poszli po rozum do głowy. Nie zamierzają przepłacać, gdy nie jest to potrzebne. Przy okazji chcą kupować produkty smaczne, bezpieczne i trwałe. Zmiany wymusił ostatni kryzys gospodarczy, który nauczył nas zaciskania pasa. Jesteśmy też bardziej świadomymi konsumentami niż jeszcze kilkanaście lat temu, gdy globalne marki – za którymi tęskniliśmy w czasach komuny – były dla nas synonimem luksusu. Polowanie na okazje i promocje to dziś zjawisko powszechne. Napędzane dodatkowo tym, że naszym pensjom wciąż daleko do wynagrodzeń w krajach bogatego Zachodu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama