Reklama
Rozwiń
Reklama

Oskary biznesu dla wizjonerów i pasjonatów

Dariusz Miłek, Tomasz Kułakowski i Anita Kucharska- -Dziedzic zostali laureatami tegorocznej, piątej już edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta. Nagrodą specjalną uhonorowano śp. Andrzeja Czerneckiego.

Publikacja: 16.05.2016 22:00

Dariusz Miłek, prezes CCC

Dariusz Miłek, prezes CCC

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

– Gdy pięć lat temu spotkaliśmy się w tej sali, by po raz pierwszy wręczyć Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta, miałem nadzieję, że tworzymy coś wartościowego. Coś, co na stałe wpisze się w kalendarz ważnych wydarzeń na polskiej scenie biznesowej i społecznej. Dziś, gdy słyszę, że nagrodę nazywa się biznesowymi Oscarami, gdy przeglądam nominacje spływające z całej Polski, gdy po raz piąty widzę przed sobą salę wypełnioną przedstawicielami biznesu, polityki, kultury, organizacji społecznych, którym wartości przedsiębiorczości są bliskie, to wiem, że było warto – mówił podczas poniedziałkowej gali wręczenia nagród Dariusz Mioduski, przewodniczący Kapituły Nagrody i wiceprezes Polskiej Rady Biznesu, najbardziej prestiżowej i elitarnej organizacji biznesowej w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama