Reklama

Katarzyna Kucharczyk: Polskie pomysły w cenie

Przybywa rodzimych firm, które pretendują do miana jednorożca, czyli startupu wartego co najmniej miliard dolarów. To powód do dumy, ale pamiętajmy: wycena rzecz względna.

Aktualizacja: 17.12.2020 21:23 Publikacja: 17.12.2020 21:00

Katarzyna Kucharczyk: Polskie pomysły w cenie

Foto: Adobe Stock

W dobie powszechnego dostępu do wiedzy innowacyjnych rozwiązań powinno lawinowo przybywać. Tymczasem praktyka pokazuje, że w dzisiejszych czasach wprowadzenie przełomowego rozwiązania na rynek i przebicie się do świadomości klientów jest niezwykle trudne. Młodzi startupowcy często mają świetne pomysły, ale zderzają się z realiami rynku. Nie potrafią dobrze zaprezentować produktu. Albo okazuje się, że wprawdzie jest on ciekawy, ale nie ma na niego zapotrzebowania. A bez popytu produkt umiera – dobry PR pomoże mu tylko na chwilę.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama