Reklama

Polska nie jest marką i trzeba się z tym pogodzić

Nie wystarczy wyłożenie pieniędzy z państwowych spółek, aby wypromować kraj. Nie ma się co oszukiwać, poziom wiedzy o Polsce jest niewielki, a państwowa agencja ma nikłe szanse, by to zmienić.

Publikacja: 13.07.2016 20:40

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Powołana za pieniądze 17 spółek Polska Fundacja Narodowa ma doprowadzić choćby do obalenia stereotypów związanych z Polską, m.in. że nasza energetyka nie rozwija czystych źródeł. Już widzę świat czytający z wypiekami na twarzy, jaki jest polski miks energetyczny.

Opinia publiczna ma swoje prawa, kraje promują się coraz bardziej niekonwencjonalnie, świadomie lub wykorzystują okazje. Obawiam się, że w Polsce najpierw będzie opracowywane nowe logo, nie wiadomo już po raz który, a skończy się sławetną sprężyną czy odwołaniami historycznymi, których nikt nie zrozumie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama