Reklama

Kazimierz Stańczak: Milenialsi polubią, potem kupią

Pieniądze nie są dla nich najważniejsze w życiu. A przecież milenialsi stanowią aż jedną trzecią wszystkich klientów banków – pisze ekspert.

Publikacja: 09.08.2016 23:11

Kazimierz Stańczak: Milenialsi polubią, potem kupią

Foto: materiały prasowe

Ponad 25 proc. pokolenia milenialsów (osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 r.) pracuje na własny rachunek. Przed ukończeniem 26. roku życia są zatrudnieni w średnio sześciu miejscach, ale tylko dla 21 proc. z nich najważniejszym aspektem przy wyborze zajęcia jest oferowana pensja. Gdy decydują, co kupić, niemal równie ważne jak cena są rekomendacje znajomych. Milenialsi zasadniczo różnią się od poprzednich pokoleń – zarówno gdy chodzi o proces zakupowy i jego formę, jak i podejście do konsumpcji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Nowy gatunek poznawczy. Zaufanie w epoce agentów AI
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Krócej znaczy drożej. Pilotaż skróconego czasu pracy to ukryta podwyżka w urzędach
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Niepewność, która uderza w nas wszystkich
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Budżetowa hulaj dusza, ale piekło jest
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama