Reklama
Rozwiń
Reklama

Cena bronią w każdej bitwie

W zasadzie nie ma produktów czy usług, w przypadku których podstawową metodą zdobycia uwagi klienta jest coś innego niż cena. Polacy, niezależnie od poziomu zamożności, miejsca zamieszkania czy zwyczajów zakupowych, główne decyzje o nabyciu produktów czy usług podejmują właśnie na jej podstawie.

Aktualizacja: 13.09.2017 20:44 Publikacja: 13.09.2017 20:39

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dlatego jesteśmy też, jako społeczeństwo, wdzięcznym rynkiem dla wszelkiego typu eksperymentów. Jeśli tylko oznacza to niższy rachunek, to konsumenci chętnie próbują nowości. Przykład – rynek przewozów osobowych i Uber, dla którego Polska jest jednym z najlepszych rynków w Europie, i do tego rentownym.

Z kolei choćby w przewozach autobusowych firma Lux Express, stawiająca na poziom usług powyżej standardów rynkowych, ale też za nieco wyższe ceny, poniosła porażkę i ogłosiła wycofanie się z Polski.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama