Reklama
Rozwiń
Reklama

Magdalena Lemańska: Amazon cały czas testuje Polskę

Amerykańska platforma przyjęła na polskim rynku bezpieczną, choć mało efektowną mediowo strategię – bardziej odblokowuje swoje usługi niż faktycznie inauguruje ich działalność, zabezpieczając sobie w ten sposób obecność na dużym europejskim rynku i jednocześnie zbyt wiele nie ryzykując.

Aktualizacja: 19.10.2017 08:44 Publikacja: 18.10.2017 20:45

Magdalena Lemańska: Amazon cały czas testuje Polskę

Foto: Bloomberg

ele

O tym, kiedy w Polsce ruszą wreszcie oficjalnie platformy (sklep i internetowe VoD) Amazona, spekulowaliśmy na łamach „Rzeczpospolitej" od kilku lat. Chociaż Amazon Prime Video ruszyło rok temu, jego polskiego interfejsu nie doczekaliśmy się do dzisiaj. W dodatku stało się to po cichu, bez żadnej kampanii reklamowej ani nawet sygnału wysłanego do branżowych mediów. A sklepu Amazona w lokalnej wersji w ogóle tak naprawdę wciąż w Polsce nie ma. Witryna Amazon.pl wciąż automatycznie przenosi klienta do sklepu w Niemczech. To w dobie ogromnych akcji promocyjnych konkurencyjnych tego typu projektów dość nietypowa strategia.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama