Reklama

Magdalena Lemańska: Amazon cały czas testuje Polskę

Amerykańska platforma przyjęła na polskim rynku bezpieczną, choć mało efektowną mediowo strategię – bardziej odblokowuje swoje usługi niż faktycznie inauguruje ich działalność, zabezpieczając sobie w ten sposób obecność na dużym europejskim rynku i jednocześnie zbyt wiele nie ryzykując.

Aktualizacja: 19.10.2017 08:44 Publikacja: 18.10.2017 20:45

Magdalena Lemańska: Amazon cały czas testuje Polskę

Foto: Bloomberg

ele

O tym, kiedy w Polsce ruszą wreszcie oficjalnie platformy (sklep i internetowe VoD) Amazona, spekulowaliśmy na łamach „Rzeczpospolitej" od kilku lat. Chociaż Amazon Prime Video ruszyło rok temu, jego polskiego interfejsu nie doczekaliśmy się do dzisiaj. W dodatku stało się to po cichu, bez żadnej kampanii reklamowej ani nawet sygnału wysłanego do branżowych mediów. A sklepu Amazona w lokalnej wersji w ogóle tak naprawdę wciąż w Polsce nie ma. Witryna Amazon.pl wciąż automatycznie przenosi klienta do sklepu w Niemczech. To w dobie ogromnych akcji promocyjnych konkurencyjnych tego typu projektów dość nietypowa strategia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Reklama
Reklama