Reklama

PRB chce nagrodzić ludzi sukcesu z wizją i pasją

Do 19 stycznia można zgłaszać kandydatów do 7. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu. O jej idei mówi Wojciech Kostrzewa, przewodniczący kapituły konkursu.

Aktualizacja: 19.01.2018 08:25 Publikacja: 18.01.2018 20:00

PRB chce nagrodzić ludzi sukcesu z wizją i pasją

Foto: Rzeczpospolita, Robert Gardziński

Rz: Większość nagród, z biznesowymi na czele, wyróżniając określone działania czy postawy, wyraża jednocześnie swoją wizję tego, jak powinien wyglądać biznes. Jaka jest wizja PRB – jakich ludzi i jakie postawy chce promować?

Wojciech Kostrzewa: Gdy siedem lat temu rodziła się idea Nagrody Polskiej Rady Biznesu, którą chcieliśmy również uhonorować zmarłego w 2009 r. pierwszego prezesa PRB Jana Wejcherta, zastanawialiśmy się, co może być sygnałem płynącym od nas, przedsiębiorców, do społeczeństwa. Uznaliśmy, że należy zmieniać wizerunek przedsiębiorców, pokazując wszystkim Polakom, jak wiele tworzą. Dlatego idea Nagrody PRB pozostaje niezmienna. Szukamy i nagradzamy wybitne osobowości, które zmieniają rzeczywistość, a jednocześnie reprezentują najwyższe wartości etyczne i mogą być wzorem do naśladowania dla innych. Poszukujemy ludzi, którzy swoimi postawami i działaniami odwzorowują najlepsze cechy polskich przedsiębiorców, którzy nie tylko potrafią osiągać sukces, ale też realizują szerszą wizję. Mamy takie poczucie, że chcemy w ten sposób coś oddać społeczeństwu. My odnieśliśmy sukces i chcemy animować innych do odnoszenia sukcesów.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama