PRB chce nagrodzić ludzi sukcesu z wizją i pasją

Do 19 stycznia można zgłaszać kandydatów do 7. edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu. O jej idei mówi Wojciech Kostrzewa, przewodniczący kapituły konkursu.

Aktualizacja: 19.01.2018 08:25 Publikacja: 18.01.2018 20:00

PRB chce nagrodzić ludzi sukcesu z wizją i pasją

Foto: Rzeczpospolita, Robert Gardziński

Rz: Większość nagród, z biznesowymi na czele, wyróżniając określone działania czy postawy, wyraża jednocześnie swoją wizję tego, jak powinien wyglądać biznes. Jaka jest wizja PRB – jakich ludzi i jakie postawy chce promować?

Wojciech Kostrzewa: Gdy siedem lat temu rodziła się idea Nagrody Polskiej Rady Biznesu, którą chcieliśmy również uhonorować zmarłego w 2009 r. pierwszego prezesa PRB Jana Wejcherta, zastanawialiśmy się, co może być sygnałem płynącym od nas, przedsiębiorców, do społeczeństwa. Uznaliśmy, że należy zmieniać wizerunek przedsiębiorców, pokazując wszystkim Polakom, jak wiele tworzą. Dlatego idea Nagrody PRB pozostaje niezmienna. Szukamy i nagradzamy wybitne osobowości, które zmieniają rzeczywistość, a jednocześnie reprezentują najwyższe wartości etyczne i mogą być wzorem do naśladowania dla innych. Poszukujemy ludzi, którzy swoimi postawami i działaniami odwzorowują najlepsze cechy polskich przedsiębiorców, którzy nie tylko potrafią osiągać sukces, ale też realizują szerszą wizję. Mamy takie poczucie, że chcemy w ten sposób coś oddać społeczeństwu. My odnieśliśmy sukces i chcemy animować innych do odnoszenia sukcesów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem