Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2018 09:57 Publikacja: 01.07.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Czy jest pan zadowolony z poziomu usług polskich kolei?
Osiągnęliśmy poziom, który jest dobrze oceniany przez klientów. Najlepszy miernik to po prostu stopień korzystania z naszych usług. W przewozach pasażerskich od dwóch lat obserwujemy bardzo duże wzrosty, po kilkanaście procent rocznie, w przewozach towarów również. Remontujemy linie, oddajemy pierwsze dworce z prawie 200 przewidzianych do remontu. Każdy kolejny rok to wyzwanie, mamy badania satysfakcji klientów i staramy się spełniać ich oczekiwania.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas