Reklama

Dylematy telemetrii

Przełamanie monopolu Nielsena na rynku badań telemetrycznych będzie miało sens tylko wówczas, gdy jednocześnie zmieni się archaiczne podejście do odbiorców w wieku powyżej 50 roku życia.

Publikacja: 02.10.2018 16:29

Niestety, branża reklamowa jest skostniała i nie pali się do zmiany obecnego stanu rzeczy.

Jeden gracz na rynku

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Reklama
Reklama