Reklama

Dylematy telemetrii

Przełamanie monopolu Nielsena na rynku badań telemetrycznych będzie miało sens tylko wówczas, gdy jednocześnie zmieni się archaiczne podejście do odbiorców w wieku powyżej 50 roku życia.

Publikacja: 02.10.2018 16:29

Niestety, branża reklamowa jest skostniała i nie pali się do zmiany obecnego stanu rzeczy.

Jeden gracz na rynku

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Magiczne 60 procent
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Kubisiak: Kręta ścieżka rewolucji AI
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Polska to nie jest kraj dla kawoszy
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Granice produktywności: jak infrastruktura wpływa na potencjał wzrostu
Opinie Ekonomiczne
Anna Cieślak-Wróblewska: Rząd obiecuje miliardy na zdrowie. Czy Polacy to docenią?
Reklama
Reklama