Dylematy telemetrii

Przełamanie monopolu Nielsena na rynku badań telemetrycznych będzie miało sens tylko wówczas, gdy jednocześnie zmieni się archaiczne podejście do odbiorców w wieku powyżej 50 roku życia.

Publikacja: 02.10.2018 16:29

Niestety, branża reklamowa jest skostniała i nie pali się do zmiany obecnego stanu rzeczy.

Jeden gracz na rynku

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody