[b]Czy CEDC planuje sprzedaż swojego biznesu dystrybucyjnego, który generuje 25 — 30 proc. przychodów firmy, które w 2009 r. mogły sięgnąć 1,7 mld dol.?[/b]
Przede wszystkim chcemy zmienić sposób jego funkcjonowania. Uważamy, że będzie działał efektywniej, jeśli zyska większą niezależność od nas jako od producenta. Poza tym chcemy skupić się na produkcji alkoholu, imporcie i rozwijaniu marek.
[b]Czy sprzedaż jest jedynym scenariuszem rozważanym przez CEDC? [/b]
Pod uwagę bierzemy utworzenie oddzielnej spółki. Możemy wprowadzić ją na giełdę lub pozyskać dla niej inwestora strategicznego. Rozważamy także zachowanie dystrybucji w grupie, ale jako oddzielnej firmy. Prowadzimy już negocjacje z potencjalnymi partnerami, ale na razie wszystkie scenariusze są możliwe. Ostateczną decyzję w tej sprawie powinniśmy podjąć w połowie roku.
[wyimek][link=http://www.rp.pl/artykul/9211,432802_Kierunek_wschod_.html]Przeczytaj sylwetkę Williama Careya[/link][/wyimek]