Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.03.2019 21:14 Publikacja: 21.03.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Pokusa polityków do wydawania pieniędzy publicznych nie zna granic. Po trosze wynika to z chęci przypodobania się wyborcom. Po trosze z braku zrozumienia, że o publiczny grosz trzeba dbać jak o swój, a nawet bardziej. Po trosze wreszcie z poczucia siły, jaką daje władza – jeśli ją zdobyłem, mogę decydować także o tym, jak wydawać pieniądze.
Co chwila sypią się więc propozycje nowych wydatków. Kampania wyborcza w takim wykonaniu to już niekończący się ciąg obietnic i pomysłów: czym jeszcze obdarować wyborców, czym ich zaskoczyć, czym kupić. Ale jest jedna osoba, która powinna nad tym zapanować. Więcej, która zapanować nad tym musi.
Spektakl „Szczyt w Hadze” już za nami. Zgodnie z oczekiwaniami było trochę emocji i happy end: sojusz podniósł p...
Zagrożenia geopolityczne i nacisk ze strony USA doprowadzą prawdopodobnie do wzrostu europejskich wydatków na ob...
Do uczniów coraz częściej docierają informacje, że wyścig naukowców ze sztuczną inteligencją jest nie do wygrani...
Prawda jest brutalna: albo Unia dzisiaj zainwestuje odważnie w regiony, które same nie przyciągną biznesu i mier...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Obok lepszych zachęt do późniejszego przechodzenia na emeryturę, potrzebna jest długofalowa kampania edukacyjna,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas