Reklama
Rozwiń

Jak zainwestować w konkurenta

Internetowe serwisy wideo rozwijają się w zatrważająco szybkim tempie. To przede wszystkim zasługa infrastruktury, która po latach inwestycji operatorów kablowych i telekomunikacyjnych pozwala na stosunkowo bezproblemowe korzystanie z tego typu usług.

Aktualizacja: 21.06.2015 22:19 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Jak zainwestować w konkurenta

Foto: Waldemar Kompała

Wkładając miliardy w inwestycje, dostawcy internetu sami jednak zbudowali rynek dla rywali. W końcu internetowe serwisy wideo (OTT) to ich bezpośrednia konkurencja i to na dodatek podbierająca im klientów dzięki ich własnej infrastrukturze. Większość operatorów ma w końcu własne, zwykle dość drogie, serwisy z ofertą video on demand, oferując równocześnie klientom dostęp do szybkiego internetu. A bez tego ostatniego nie ma przecież serwisów OTT.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Polacy oszczędzają jak nigdy dotąd. Ale dlaczego trzymają miliardy na kontach?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Czas ucieka. UE musi znaleźć sposób na rosyjskie aktywa
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy