Jak zainwestować w konkurenta

Internetowe serwisy wideo rozwijają się w zatrważająco szybkim tempie. To przede wszystkim zasługa infrastruktury, która po latach inwestycji operatorów kablowych i telekomunikacyjnych pozwala na stosunkowo bezproblemowe korzystanie z tego typu usług.

Aktualizacja: 21.06.2015 22:19 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Jak zainwestować w konkurenta

Foto: Waldemar Kompała

Wkładając miliardy w inwestycje, dostawcy internetu sami jednak zbudowali rynek dla rywali. W końcu internetowe serwisy wideo (OTT) to ich bezpośrednia konkurencja i to na dodatek podbierająca im klientów dzięki ich własnej infrastrukturze. Większość operatorów ma w końcu własne, zwykle dość drogie, serwisy z ofertą video on demand, oferując równocześnie klientom dostęp do szybkiego internetu. A bez tego ostatniego nie ma przecież serwisów OTT.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: A więc wojna. Donald Trump zadaje cios Europie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Wojtyna: Uważajmy! Nowy prezydent wskaże nowego prezesa NBP
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Platformo, chwalić też się trzeba umieć
Opinie Ekonomiczne
Dan Jørgensen: Koniec z energetycznym szantażem Rosji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Jak zostać prezydentem