Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak zainwestować w konkurenta

Internetowe serwisy wideo rozwijają się w zatrważająco szybkim tempie. To przede wszystkim zasługa infrastruktury, która po latach inwestycji operatorów kablowych i telekomunikacyjnych pozwala na stosunkowo bezproblemowe korzystanie z tego typu usług.

Aktualizacja: 21.06.2015 22:19 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Jak zainwestować w konkurenta

Foto: Waldemar Kompała

Wkładając miliardy w inwestycje, dostawcy internetu sami jednak zbudowali rynek dla rywali. W końcu internetowe serwisy wideo (OTT) to ich bezpośrednia konkurencja i to na dodatek podbierająca im klientów dzięki ich własnej infrastrukturze. Większość operatorów ma w końcu własne, zwykle dość drogie, serwisy z ofertą video on demand, oferując równocześnie klientom dostęp do szybkiego internetu. A bez tego ostatniego nie ma przecież serwisów OTT.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama