Danuta Walewska: Polak coraz bardziej stylowy

Wydajemy coraz więcej na odzież i nie jest to jedynie efekt 500+. Także producenci i handel traktują polskich konsumentów znacznie poważniej niż jeszcze kilka lat temu.

Aktualizacja: 07.02.2017 20:26 Publikacja: 07.02.2017 20:19

Danuta Walewska: Polak coraz bardziej stylowy

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Sklepy odzieżowe mają swój udział w tym, że zaczęliśmy kupować nowe ubrania. Wyprzedaże, może nadal jeszcze nie są z takim rozmachem jak w większości krajów zachodnich, kuszą prawdziwymi, a nie pozornymi obniżkami cen. Widać także, że powoli kończy się run na sklepy sprzedające odzież używaną. No bo skoro można kupić coś nowego za te same pieniądze co w szmateksie, to opcja nowości w dodatku z możliwością wymiany bądź zwrotu pieniędzy zdecydowanie wygrywa.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację