Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.02.2017 20:34 Publikacja: 07.02.2017 20:34
Marcin Piasecki
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Co prawda nie za bardzo wiadomo, jaka to miałaby być marka, z czego miałaby się wywodzić, w Polsce po prostu nie mamy blisko stuletniej Skody. Nawet w okresie względnie dynamicznego rozwoju tego sektora PRL-owskie pojazdy sprzedawane były pod najróżniejszymi nazwami, brandami i logo. Na przykład na niektórych rynkach zachodnich tzw. duże fiaty były sprzedawane z dumnym logo Poloneza. W takim chaosie nie było szans na stworzenie jakiejkolwiek mocniejszej marki.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas