Aktualizacja: 05.06.2017 22:28 Publikacja: 05.06.2017 21:41
Anita Błaszczak
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Rozumiem jednak sceptyków i przeciwników zakazu niedzielnego handlu – w tym sieci handlowe, które w walce o klientów są skłonne otwierać sklepy 24 godziny na dobę. Tym bardziej że jako konsumenci przyzwyczailiśmy się do wygody robienia zakupów niemal wszędzie i niemal o każdej porze. Potwierdzają to pełne parkingi przy centrach handlowych i pełne hipermarkety w dni wolne od pracy.
Można składać to na karb historii, która sprawiła, że dla wielu osób zakupy, a nawet wizyta w centrum handlowym, są atrakcyjną rozrywką. Można winić długie godziny pracy, przy których na resztę obowiązków – w tym zakupy – nie zostaje wiele czasu, albo wskazać na infantylizację rosnącej grupy dorosłych, którzy – jak dzieci – jeśli czegoś zechcą, muszą mieć to od razu. A firmy dostosowują się do wymagań klientów.
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas