Reklama

Nadzieja reklamy w rekomendacjach

W nadchodzących latach należy spodziewać się narastającej podejrzliwości konsumentów wobec treści reklamowych i komercyjnych.

Publikacja: 04.10.2017 21:44

Nadzieja reklamy w rekomendacjach

Foto: materiały prasowe

Zacznijmy od oczywistego faktu, że konsumenci coraz mniej ufają reklamie. Daniel Yankelovich, amerykański naukowiec i publicysta, mówi, że 76 proc. ludzi nie wierzy, iż reklamy mówią prawdę. Potwierdzają to badania na całym świecie. Dodatkowo silny trend związany z wykorzystaniem możliwości analitycznych w połączeniu z systemami i platformami udającymi ludzi jeszcze bardziej potęguje niewiarę w autentyczność i uczciwość treści komercyjnych.

Trendy w komunikacji

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dekada realizacji Agendy 2030 w UE. Analiza postępów i barier
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Prezydent Nawrocki wchodzi w buty premiera
Opinie Ekonomiczne
Prostowanie podatku Belki: kierunek dobry, ale dlaczego tak późno?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Voigt: Niestabilność polityczna na świecie zwiększa znaczenie kryptowalut
Opinie Ekonomiczne
André Mierzwa: Jak Francja leczy swoją służbę zdrowia
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama