Reklama

Oszustwo „na znanego kardiochirurga”

Prof. Andrzej Bochenek apeluje, by nie kupować w internecie suplementu na udrożnienie żył, który rzekomo poleca. To oszustwo.

Publikacja: 02.06.2022 20:33

Prof. Andrzej Bochenek

Prof. Andrzej Bochenek

Foto: P. Kawecki

– Chciałbym wszystkich przestrzec przed przyjmowaniem niesprawdzonych leków i suplementów. Proszę nie kupować żadnych produktów, które są rzekomo rekomendowane przez moją osobę. Tego typu informacje są nieprawdziwe – apeluje prof. dr hab. Andrzej Bochenek na YouTubie.

Produkty, które rzekomo miałby polecać, suplementy diety, pojawiały się m.in. na portalu Facebook oraz jako reklamy internetowe. – Były to tzw. reklamy śledzące, które pojawiają się i znikają – tłumaczy „Rzeczpospolitej” Beata Staniaszczyk, specjalista ds. komunikacji PR Grupy American Heart od Poland, które współzakładał prof. Bochenek. Bochenek to wybitny kardiochirurg, który wspólnie z prof. Zbigniewem Religą i z prof. Marianem Zembalą dokonał pierwszego w Polsce udanego przeszczepu serca. Postanowił zareagować, kiedy przyszli do niego pacjenci, którzy kupili „polecane” przez niego leki. Kosztują 250 zł. – Mam nadzieję, że informacja na ten temat dotrze do jak najszerszego grona osób. Bardzo mi na tym zależy, żeby pacjenci nie kupowali preparatów, które rzekomo im polecam – tłumaczy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ochrona zdrowia
Ochrona zdrowia: impas w sprawie ustawy podwyżkowej. „Konin to dopiero preludium”
Ochrona zdrowia
Nowa lista szczepień z refundacją w aptekach od 25 sierpnia
Ochrona zdrowia
Dr Tadeusz Oleszczuk: System kradnie współpracę z pacjentem
Ochrona zdrowia
Konkurs na onkologię z Funduszu Medycznego. Wpłynęło więcej wniosków niż w 2023 r.
Ochrona zdrowia
Priorytety duńskiej prezydencji w zdrowiu. W planach start trilogów w sprawie Aktu o lekach krytycznych
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama