Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.12.2016 21:10 Publikacja: 08.12.2016 18:54
Foto: 123RF
Rzeczpospolita: Z badań Uniwersytetu Stanforda wynika, że młodzież nie potrafi ocenić, czy dana informacja znaleziona w internecie jest prawdziwa czy fałszywa. W błąd wprowadzać nas mogą tzw. płatne trolle. Czyli właściwie kto?
Przemysław Pająk: Ktoś specjalnie wynajęty do zdyskredytowania czegoś albo kogoś. To coraz popularniejsze zjawisko. Jest wiele różnego typu agencji, które się w tym specjalizują. Trolling polityczny czy gospodarczy wykorzystywany jest nawet do walki między państwami. Jest to część strategii cybernetycznej wielu światowych mocarstw.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas