Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.12.2016 21:10 Publikacja: 08.12.2016 18:54
Foto: 123RF
Rzeczpospolita: Z badań Uniwersytetu Stanforda wynika, że młodzież nie potrafi ocenić, czy dana informacja znaleziona w internecie jest prawdziwa czy fałszywa. W błąd wprowadzać nas mogą tzw. płatne trolle. Czyli właściwie kto?
Przemysław Pająk: Ktoś specjalnie wynajęty do zdyskredytowania czegoś albo kogoś. To coraz popularniejsze zjawisko. Jest wiele różnego typu agencji, które się w tym specjalizują. Trolling polityczny czy gospodarczy wykorzystywany jest nawet do walki między państwami. Jest to część strategii cybernetycznej wielu światowych mocarstw.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas