Reklama

Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki

Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracają duże transakcje – wynika z analiz JLL.

Publikacja: 16.05.2025 11:13

Park handlowy spółki PKB Inwest Budowa przy ul. Jana III Sobieskiego w Szprotawie. Obiekt zaoferuje

Park handlowy spółki PKB Inwest Budowa przy ul. Jana III Sobieskiego w Szprotawie. Obiekt zaoferuje 6,5 tys. mkw. powierzchni najmu

Foto: mat.prasowe

aig

W Polsce powstaje ponad 545 tys. mkw. powierzchni handlowej – wynika z analiz JLL. Najwięcej – niemal 228,7 tys. mkw., przypada na miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców.  Analizy wskazują na dynamiczny rozwój parków handlowych. Obiekty tego typu, o powierzchni przekraczającej 5 tys. mkw., to dominująca część nowych inwestycji, odpowiadają za niemal 70 proc. całkowitej powierzchni w budowie.

Nowe parki handlowe i modernizacje galerii

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Rynek najmu mieszkań zasypany ofertami. Co ze stawkami?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nieruchomości
W regionach zaczyna brakować dużych biur. „Zaledwie kilkadziesiąt modułów”
Nieruchomości
Budlex razy dwa w cztery lata. Lokalny deweloper ma plan i silną kadrę
Nieruchomości
Off market a jawność cen. Jak pokazać mieszkaniowy luksus
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Gdzie jest najłatwiej o biuro od ręki
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama