Reklama

Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki

Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracają duże transakcje – wynika z analiz JLL.

Publikacja: 16.05.2025 11:13

Park handlowy spółki PKB Inwest Budowa przy ul. Jana III Sobieskiego w Szprotawie. Obiekt zaoferuje

Park handlowy spółki PKB Inwest Budowa przy ul. Jana III Sobieskiego w Szprotawie. Obiekt zaoferuje 6,5 tys. mkw. powierzchni najmu

Foto: mat.prasowe

aig

W Polsce powstaje ponad 545 tys. mkw. powierzchni handlowej – wynika z analiz JLL. Najwięcej – niemal 228,7 tys. mkw., przypada na miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców.  Analizy wskazują na dynamiczny rozwój parków handlowych. Obiekty tego typu, o powierzchni przekraczającej 5 tys. mkw., to dominująca część nowych inwestycji, odpowiadają za niemal 70 proc. całkowitej powierzchni w budowie.

Nowe parki handlowe i modernizacje galerii

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama