Reklama
Rozwiń
Reklama

Osiedle musi być zielone i inteligentne

Najpopularniejsze rozwiązania technologiczne i ekologiczne stają się standardem nie tylko w segmencie premium.

Publikacja: 23.05.2024 21:05

Apartamenty Solipska spółki Dom Development w stołecznych Włochach. Zastosowano tu kolektory słonecz

Apartamenty Solipska spółki Dom Development w stołecznych Włochach. Zastosowano tu kolektory słoneczne i panele fotowoltaiczne

Foto: Mat. pras.

Badania na temat innowacyjnych rozwiązań w mieszkaniach i na osiedlach przeprowadziła firma deweloperska Unidevelopment przy współpracy z GCE Consulting. – Wyniki pokazują, że zarówno proste rozwiązania funkcjonalne, jak i zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz te, które klienci kojarzą z ochroną środowiska, są cenione równie wysoko – mówi Ewa Przeździecka, wiceprezes Unidevelopment. - Dla nas to wskazówka, że nie można tworzyć nowoczesnych osiedli bez uwzględnienia wszystkich tych elementów – podkreśla.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Nieruchomości
Promocje w erze jawnych cen mieszkań. Jak kuszą deweloperzy?
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama