Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 08:18 Publikacja: 22.02.2023 16:54
Foto: Fotorzepa/R.Gardziński
Spośród dziesięciu kategorii produktów, o które zapytano konsumentów w raporcie CBRE „Global Live Work Shop Report", aż w siedmiu p klienci wolą zaopatrywać się w sklepach stacjonarnych. - Chodzi o zakup codziennych, podstawowych produktów oraz luksusowych, w tym biżuterii. Stacjonarną formę takich zakupów preferuje 74 proc. respondentów. Na kolejnych miejscach są tzw. produkty DYI, do majsterkowania (65 proc.), wyposażenia wnętrz (62 proc.) i produkty dla dzieci (58 proc.). Przewagę lokalu handlowego nad e-commerce odnotowały także ubrania i buty (56 proc.) oraz kosmetyki (55 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zakończyła się modernizacja centrum handlowego przy ul. Połczyńskiej w Warszawie. Fort Wola wraca na handlową ma...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Park handlowy w Łubnej pod Warszawą ma być otwarty pod koniec pierwszego kwartału tego roku. Zaoferuje ok. 10 ty...
Pustych działek jest coraz mniej. Deweloperzy sięgają po zabudowane biurowcami i galeriami parcele. Burzenie trwa.
Teren Fabryki Drutu, Sztyftu i Gwoździ na warszawskiej Pradze-Północ zrewitalizuje Liebrecht & wooD. Koszt inwes...
Częstochowski park handlowy przy ul. Drogowców zaoferuje 17,5 tys. mkw. powierzchni najmu. Otwarcie obiektu zapl...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas