Aktualizacja: 18.05.2025 12:42 Publikacja: 04.07.2022 07:59
Foto: Mat.prasowe
Eksperci firmy tłumaczą, że sytuacja na trójmiejskim rynku magazynowym jest mocno związana z rozwojem infrastruktury portowej w Gdańsku i Gdyni. Dużym atutem regionu jest także doskonałe połączenie drogowe z resztą kraju. - Trójmiejskie porty odgrywają coraz ważniejszą rolę na logistycznej mapie regionu Europy Środkowej i Wschodniej. W pierwszym kwartale tego roku port gdański awansował na drugie miejsce w rankingu portów bałtyckich. Od 2016 roku przeładunki kontenerów w Gdańsku liczone w TEU wzrosły o prawie 63 proc., a w Gdyni o prawie 54 proc. Natomiast wielkość przeładunków (tys. ton) w tym okresie zwiększyła się odpowiednio o prawie 43 proc. w Gdańsku i 37 proc. w Gdyni – podaje Newmark Polska. (dawniej Cresa).
Platforma e-commerce JD.com wynajęła w Panattoni Park Nadarzyn ponad 15,1 tys. mkw. magazynów.
Park logistyczny o powierzchni 17 tys. mkw. deweloper wybuduje sześć kilometrów od centrum Poznania. Obiekt będz...
Do grona najemców kompleksu magazynowo-biurowego spółki Okam na Żeraniu dołączyła firma Nesting Polska.
Firma GLP tuż za wschodnią granicą Warszawy zakończyła budowę magazynu o powierzchni 35,5 tys. mkw. To czwarta i...
Grupa Accolade zapowiada budowę piątego parku logistycznego w Hiszpanii. Wartość inwestycji to ponad 25 mln euro.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas