Reklama

Galerie muszą wciąż ewoluować

Konsumenci generalnie doceniają największe nieruchomości handlowe, ale mają wciąż wiele oczekiwań – wynika z badania na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Publikacja: 12.05.2022 21:11

Galerie muszą wciąż ewoluować

Gemini Park Tychy

Foto: Mat. prasowe

Dane o wartości transakcji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych w I kwartale br. okazały się na pierwszy rzut oka zaskakujące. Najwięcej bowiem – 728 mln euro – zainwestowano w obiekty handlowe, głównie wielkoformatowe, choć to na tym segmencie najmocniej odbiła się pandemia – z powodu lockdownów.

Nic dziwnego, że do tej pory nieruchomości handlowe ciągnęły się w ogonie statystyk. Co jednak sprawiło, że w I kwartale ten segment przyciągnął 43 proc. zainwestowanego w sumie nad Wisłą kapitału?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości komercyjne
Parki są elastyczne i demokratyczne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Ogromne spadki odwiedzalności centrów handlowych w Polsce to już przeszłość
Nieruchomości
Parki handlowe szturmują miasteczka
Nieruchomości
Metamorfoza Supersamu w Katowicach
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Stoimy mocno na dwóch nogach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama