Agnieszka Majgier z grupy Inwest mówi, że lokal popularny ma 40 – 60 mkw., dwa, trzy pokoje, a jego mkw. kosztuje w Warszawie od 6,5 do 7,5 tys. zł.
Jarosław Jaczewski z PIB Ebejot dodaje zaś, że o tym, czy osiedle można zaliczyć do segmentu popularnego, decyduje przede wszystkim lokalizacja. – Budowanie mieszkań w dzielnicach oddalonych od centrum sprawia, że są one tańsze, chociaż jakością wykończenia często nie odbiegają od apartamentów w prestiżowych lokalizacjach – przekonuje. – Całodobowa ochrona, monitoring, kontrola dostępu są już standardem.
Andrzej Gutowski z Ronson Development potwierdza: osiedla mieszkań popularnych coraz częściej są grodzone i chronione, mają też place zabaw, czyli te elementy, które wcześniej były zarezerwowane dla projektów o wyższym standardzie.
Radosław Bieliński z Dom Development ocenia zaś, że mieszkania popularne to jeden z najlepiej sprzedających się dziś rodzajów lokali.
[b]Mniejsze i tańsze[/b]